سرخط خبرها

نارضایتی گاریدو از عملکرد علی علیپور | دو ساعت بدون گل و پاس گل!

  • کد خبر: ۲۴۷۴۸۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
نارضایتی گاریدو از عملکرد علی علیپور | دو ساعت بدون گل و پاس گل!
علی علیپور، مهاجم تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ بیست و چهارم نتوانسته رضایت گاریدو، سرمربی پرسپولیس را به دست آورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی علیپور یکی از بازیکنانی بود که با سر و صدا و تبلیغات بسیاری به پرسپولیس پیوست و در نقل و انتقالات یکی از سوژه‌های داغ محسوب می‌شد. حتی هم زمان با تلاش پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن، رابطان باشگاه استقلال نیز بار‌ها با این بازیکن گفتگو کردند تا شاید رضایت او را برای رفتن به این تیم جلب کنند که در نهایت علیپور راهی پرسپولیس شد تا او نیز به مانند رامین رضاییان تبدیل به یک یاغی دیگری در فوتبال ایران نشود.

بازگشت علیپور به پرسپولیس شاید خیلی‌ها منتظر نگه داشته بود تا این بازیکن در همین هفته‌های آغازین در ترکیب تیمش نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، اما علیپور در دو بازی آغازین پرسپولیس مقابل ذوب آهن و تراکتور عملکرد مطلوبی نداشته و نتوانسته رضایت گاریدو، سرمربی پرسپولیس را جلب کند.

علیپور طی این دو بازی حدود ۱۲۰ دقیقه؛ یعنی دو ساعت فرصت بازی در ترکیب تیمش را داشته، اما گلی به ثمر نرسانده و حتی نتوانسته در خلق موقعیت نیز عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد.

از پرسپولیس نیز خبر می‌رسد رضایتمندی گاریدو از نمایش این بازیکن بسیار کم است و سرمربی پرسپولیس از وضعیت فنی این بازیکنان ابراز رضایت نکرده است.

با این حال با توجه به دستمزد قابل توجهی که پرسپولیس برای جذب بازیکن سابق خود صرف کرده و سوابقی که این بازیکن در ترکیب سرخ‌ها دارد، پیش بینی می‌شود علیپور همچنان یکی از گزینه‌های حضور در ترکیب پرسپولیس باشد و در بازی‌های آینده نیز فرصت بازی به او برسد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->